MAATWERK 2023

Stevige wandelschoenen

20-10-2023

Een inwoner heeft als gevolg van verschillende operaties stevige wandelschoenen nodig om te kunnen herstellen en stappen vooruit te kunnen zetten. Ook hierbij geldt, zoals al onze aanvragen, dat er onvoldoende financiele draagkracht is voor inwoner om te kunnen voorzien in goede en gezonde zelfzorg. Stichting UP! heeft een bijdrage kunnen leveren door stevige wandelschoenen te bekostigen en meneer voortuitgang te kunnen bieden in zijn herstel.

Ondervloer woning

10-10-2023

Na een succesvolle verhuizing, mede mogelijk gemaakt door het wederkerigsheidsprincipe van Stichting UP!, waarbij vrijwilligers zich hebben ingezet voor het leegruimen van een (onbewoonbaar) woonhuis, was er maatwerk nodig om vastgelopen patronen te doorbreken en ontwikkelkansen te creeren voor de inwoner. Er is maatwerkbudget beschikbaar gesteld door Stichting UP! voor een ondervloer voor het (inmiddels) bewoonbare woonhuis om vooruitgang en perspectief te waarborgen. Een letterlijk stevig fundament voor de inwoner om op verder te kunnen bouwen.

Kosten ID-kaart

06-09-2023

Soms kan er door pech en/of andere redenen stagnatie ontstaan wat financiele gevolgen heeft en processen tegenhoudt. Om beweging vast te houden en stagnatie te voorkomen heeft Stichting UP! voorzien in het bekostigen van een ID-kaart.

Entreetickets Duinenzathe

24-07-2023

Afgelopen zomer hebben we een bijdrage kunnnen leveren door middel individueel maatwerk voor een gezin met 2 kinderen! Zij gingen erop uit, een dagje duinenzathe voor ontspanning, activering en beweging in het dagelijks leven.

Maatwerk brandstof

14-02-2023

Door bijvoorbeeld angst of financiën is het niet altijd vanzelfsprekend dat je in verbinding staat of contact hebt met je sociale basis. Vanmorgen konden wij vanuit Stichting UP! Friesland een bijdrage leveren aan een kwetsbare situatie: door maatwerk in te zetten door middel van brandstof. De inwoner kon hierdoor zijn familie in het zuiden van het land bezoeken, zichzelf even uit de kwetsbare thuissituatie plaatsen. In rust met support van naasten leren loslaten en weer opladen.

#socialebasis #ZorgmetKarakter#maatwerk #verbinding #contact